Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο, 24 Μαρτίου 2012

Η γιορτή της 25ης Μαρτίου


                            Η γιορτή της 25ης Μαρτίου
 Την Παρασκευή 23 Μαρτίου το πρωί, γιορτάσαμε στο σχολείο μας την επέτειο της επανάστασης του 1821.
 Απαγγείλαμε σχετικά ποιήματα, τραγουδήσαμε πατριωτικά τραγούδια και παρουσιάσαμε διάφορα θεατρικά για την έναρξη της επανάστασης.




video

video



video

video

video

video

Τρίτη, 20 Μαρτίου 2012

Εαρινή Ισημερία

Η Άνοιξη είναι μία από τις τέσσερις εποχές της εύκρατης ζώνης. Αστρονομικά ξεκινά με την εαρινή ισημερία κατά τις 21 Μαρτίου στο Βόρειο ημισφαίριο, περιλαμβάνει τους μήνες Μάρτιο, Απρίλιο Μάιο και τελειώνει με το θερινό ηλιοστάσιο στις 21 Ιουνίου. Στο Νότιο ημισφαίριο η εαρινή ισημερία ξεκινά στις 21 Σεπτεμβρίου, περιλαμβάνει τους μήνες Σεπτέμβριο, Οκτώβριο και Νοέμβριο και τελειώνει στο χειμερινό ηλιοστάσιο, στις 21 Δεκεμβρίου. Στην μετεωρολογία αναφέρονται συμβατικά οι τρεις μήνες του βόρειου είτε του νότιου ημισφαίριου ως Άνοιξη, παρόλο που η πραγματική διάρκεια της εν λόγω εποχής είναι 21 Μαρτίου - 21 Ιουνίου και 21 Σεπτεμβρίου - 21 Δεκεμβρίου αντίστοιχα. Στο Κελτικό ημερολόγιο η Άνοιξη περιλαμβάνει τους μήνες Φεβρουάριο-Απρίλιο. 

video

Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012

25 ΜΑΡΤΙΟΥ 1821


Βίντεο αφιέρωμα στην επέτειο της
ελληνικής επαναστάσεως του 1821

video

Ένα παλικάρι είκοσι χρονών


Ένα παλικάρι είκοσι χρονώ
Τ' άρματα του δώσαν για τον πόλεμο

Πόλεμο δεν βρήκε πίσω γύρισε
Στα μισά του δρόμου νεροδίψασε

Έσκυψε να πιει νερό στο Γιουλ μπαξέ
Εκεί μία σφαίρα τόνε λάβωσε

Σύρε πες στην μάν μ' την μπαμπόγρια 
Και στην αδερφή μου την καλόγρια

Θέλει ας βάλει μαύρα θέλει ας παντρευτεί
Μ' ένα με σκοτώσανε στο Γιουλ Μπαξέ

video

Να τανε το 21


Μου ξανάρχονται ένα ένα
χρόνια δοξασμένα
να 'τανε το είκοσι ένα
να 'ρθει μια στιγμή

Να περνάω καβαλλάρης
στο πλατύ τ' αλώνι
και με τον Κολοκοτρώνη
να 'πινα κρασί

Να πολεμάω τις μέρες στα κάστρα
και το σπαθί μου να βγάζει φωτιά
και να κρατάω τις νύχτες με τ' άστρα
μια ομορφούλα αγκαλιά

Μου ξανάρχονται ένα ένα
χρόνια δοξασμένα
να 'τανε το είκοσι ένα
να 'ρθει μια βραδυά 

Πρώτος το χορό να σέρνω
στου Μωριά τις στράτες
και ξωπίσω μου Μανιάτες
και οι Ψαριανοί

Κι όταν λαβωμένος γέρνω
κάτω απ' τους μπαξέδες
να με ραίνουν μενεξέδες
χέρια κι ουρανοί

video

Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012

Ο ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ

video

Συμμετοχή στο 4ο μαθητικό συνέδριο πληροφορικής


Ομάδες της Ε΄ και της Στ΄ τάξης, με τη βοήθεια των δασκάλων τους συμμετείχαν στο 4ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής. Το σχολείο μας συμμετέχει φέτος για δεύτερη φορά.

 
“Ερευνώ, γνωρίζω και... αποφεύγω τα ατυχήματα στο σχολείο”


1.Αναστασιάδου Ευθαλία, Ε΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου Γυναικοκάστρου
2.Μαλγαρίδης Βασίλης, Ε΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου Γυναικοκάστρου
3.Νικολαΐδου Δόμνα, Ε΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου Γυναικοκάστρου
4.Παπαδόπουλος Λεωνίδας, Ε΄τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου Γυναικοκάστρου
5.Σιάση Αγγελική- Ελένη, Ε΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου Γυναικοκάστρου
6.Σίρα Ελεΐντίνα, Ε τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου Γυναικοκάστρου
7.Τακίδης Νικόλαος, Ε΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου Γυναικοκάστρου
8.Τσαλικίδης Βασίλης, Ε΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου Γυναικοκάστρου
9.Παρπαράς Κωνσταντίνος, Στ΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου Γυναικοκάστρου
10.Σκαρλάτου Γεωργία, Στ΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου Γυναικοκάστρου
11.Τασίδου Ειρήνη, Στ΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου Γυναικοκάστρου
12.Τσαλικίδου Σοφία, Στ΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου Γυναικοκάστρου

Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί: Πλαταρά Σμαράγδα, Βασίλειος Μαυροδής

Περίληψη
 Η αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών συμβάλλει στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε ένα πρόβλημα που εντοπίζεται σε κάθε σχολική μονάδα, τα ατυχήματα στο χώρο του σχολείου.
Εισαγωγή
 Η αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών συμβάλλει στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε ένα πρόβλημα που εντοπίζεται σε κάθε σχολική μονάδα, τα ατυχήματα στο χώρο του σχολείου.
Σκοπός της δράσης
Να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά για ένα ζήτημα που τους αφορά και έχει άμεση σχέση με τη σχολική τους ζωή. Η κινητοποίηση του ενδιαφέροντός τους ώστε να ερευνήσουν και να γνωρίσουν τη συχνότητα και την έκταση των ατυχημάτων  και τέλος να προτείνουν τρόπους αποφυγής τους.   
Τεχνικός  και τεχνολογικός εξοπλισμός
Ψηφιακή φωτογραφική μηχανή
1 ηλεκτρονικός υπολογιστής
1 προβολέας
Λογισμικά που χρησιμοποιήθηκαν
Ερωτηματολόγιο της Google
Υπολογιστικό φύλλο excel
Word
ΦΑΣΗ 1η:
-Προβολή ενός βίντεο της εκπαιδευτικής τηλεόρασης για τα ατυχήματα στο σχολείο.
-Ομαδική σύνταξη του ερωτηματολογίου
-Χωρισμός σε ομάδες που μοιράζουν το ερωτηματολόγιο στα άλλα τμήματα του σχολείου (Α΄ ,Β΄  και Γ΄ Δ΄)
-Ανάρτηση του ερωτηματολογίου στη ιστοσελίδα της τάξης μας και του σχολείου.
ΦΑΣΗ 2η
-Επεξεργασία των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου και καταγραφή των συμπερασμάτων
-Παρότρυνση των παιδιών να σχολιάσουν τα συμπεράσματα. Τα ίδια προτείνουν τρόπους αποφυγής των ατυχημάτων
-Κατασκευή μίας αφίσας με τις σωστές και λανθασμένες κινήσεις στο χώρο του σχολείου
Τα παιδιά αναλαμβάνουν
-Να ετοιμάσουν μία ταινία που να σχετίζεται με τα ατυχήματα.
-Χωρίζονται σε ομάδες:
Σεναριογράφοι
Ζωγράφοι
Ηθοποιοί
-Παρουσίαση της ταινίας «Ένα ατύχημα στο σχολείο» και των αποτελεσμάτων της έρευνας στις μικρότερες τάξεις του σχολείου.
-Ανάρτηση στην ιστοσελίδα της τάξης και του σχολείου.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Ο αρχικός στόχος που απέβλεπε στην κινητοποίηση του ενδιαφέροντος των παιδιών για την αποφυγή των ατυχημάτων επιτεύχθηκε. Τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν και δραστηριοποιήθηκαν προσπαθώντας να μεταδώσουν τα  μηνύματά τους και στους συμμαθητές τους. 




video


video